13 Augusti

Våran dubbelhelg är här och blir 6 lopp för mig. Hur jag ska överleva detta utan att mina nerver ska krascha helt är lika spännande som varje gång. Gäller för alla att springa sina rekord om vi ska ha en chans. Tyvärr verkar det som att vädret söndag inte är på vår sida. Förhoppningsvis har då fortfarande inte Genova något problem med kladd. 

Robin började jobba igår och har eftermiddagspass så sitter här ensam och kollar wenngsarns aktion och vill också få köpa mig en fin åring..

Tyvärr blev det inget med jobbet som var på g då som hittade en som var med kvalificerad tyvärr så är tillbaka på noll men bara försöka känna lugnet. Iallafall skönt att även Robin är med mig på att jag inte skulle stannat hos Robert även om jag vetat om detta för det jobbet hade jag tyvärr inte orkat med mina egna. 






Kommentera här: